niedziela, 10 lutego 2019

Co może mieć wspólnego Marriott z Everestem?

Co może mieć wspólnego Marriott z Mt Everestem? Wysokość 42 pięter pomnożona razy 65 daje ciut nad bezwzględną wysokość najwyższej góry Świata, a jak dołożyć do tego limit 24 godzi to robi się mega wyzwanie, lekko szalone ale jest. Mnie zdobycie warszawskiego Everestu zajęło 19 godzin i 53 minuty. Jak by przeliczyć pokonane 2730 piętra na mój sześciopiętrowy blok to wyszedłem na niego 455 razy. W czasie zdobywania warszawskiego Everestu wypiłem niezliczone litry przygotowanych przez orgów napojów, zjadłem 18 swoich kanapek, jeden ciepły posiłek i najeździłem się, w dół, windą na najbliższe półtorej roku ;-)




Statystyka:
Dystans: ? km
Przewyższenie: 8872 m
Pięter: 2730

Wikipedia:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeszcze zimowe, to Zimowe

Nadszedł w końcu czas XXXVIII Zimowego wejścia na Babią Górę z Polskim Towarzystwem Tatrzańskim o/Sosnowiec im. gen. Mariusz Zaruskiego 3-5...